Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące korzystania z serwisu najDom.pl


  1. Najczęstsze pytania
    1. Czym jest najDom.pl?

      Serwis najDom.pl skierowany jest do ogłoszeniodawców prywatnych, biur nieruchomości, deweloperów. Tutaj szybko sprzedaż/kupisz mieszkanie, dom, lub działkę, wynajmiesz biuro albo lokal.

      Jako jedyny serwis nie pobieramy opłat za ogłoszenia. Nie wprowadzamy okresów GRATIS. W najDom.pl zawsze można wystawić dowolną ilość ogłoszeń BEZ KONIECZNOŚCI PŁACENIA.

    2. Co zyskuję rejestrując się w najDom.pl?
      1. Udostępniasz ofertę za DARMO! Bez abonamentu, bez okresów promocyjnych, w nieograniczonej ilości,
      2. Pozyskujesz Klientów (Twoje oferty będzie oglądać 6,5 mln Internautów),
      3. Promujemy Twoje oferty na portalu www.o2.pl oraz w serwisach z nim związanych.
    3. Rejestracja. Co to jest?

      Rejestracja służy do pełnego korzystania z serwisu najDom.pl. Jako zarejestrowany użytkownik możesz dodawać ogłoszenia, zmieniać ich treść, negocjować cenę z zainteresowanym. Inaczej mówiąc - możesz sprzedać nieruchomość.

    4. Jak się zarejestrować?

      To bardzo proste. W prawym górnym rogu na stronie www.najdom.pl jest widoczny odnośnik (link) „Utwórz konto”. Kliknij na niego. Otworzy się formularz rejestracyjny, który należy wypełnić.

      Jeśli będziesz sprzedawać jako osoba prywatna, kliknij na widoczną u góry zakładkę „Osoba prywatna”.

      Jeśli reprezentujesz biuro nieruchomości lub dewelopera, kliknij na zakładkę „Biuro nieruchomości/deweloper”.

      Zwróć uwagę na pola oznaczone czerwoną gwiazdką. Są to pola wymagane. Tylko ich wypełnienie pozwoli Ci się zarejestrować. Jeśli poprawnie wypełniłeś pola, kliknij klawisz „Utwórz konto”.

      W tym momencie jesteś już zarejestrowanym użytkownikiem. Na podany przez Ciebie adres mailowy przyjdzie potwierdzenie rejestracji z loginem i hasłem.

    5. Jak zmienić dane wpisane przy rejestracji?

      Jeśli chcesz zmienić dane wpisane przy rejestracji, należy:

      1. Zalogować się do najDom.pl
      2. Wejść do działu „Mój profil” i dokonać zmian za pomocą klawisza „Edytuj”.

      Pamiętaj! Nie możesz zmienić samodzielnie loginu (login to adres e-mail użyty przy rejestracji). W tej sprawie kontaktuj się z nami pisząc na adres info@najdom.pl lub dzwoniąc pod numer (022) 398 12 65.

    6. Zapomniałem hasła. Co robić?

      W prawym górnym rogu strony www.najdom.pl znajdź link „Zapomniałem hasła”. Kliknij w niego. Następnie wpisz podany przez Ciebie przy rejestracji adres mailowy i kliknij przycisk „Dalej”. Wkrótce na e-mail, który wpisałeś przyjdzie wiadomość z nowym hasłem znanym tylko Tobie.

    7. Logowanie. Co to jest?

      Logowanie polega na wpisaniu loginu i hasła w odpowiednie rubryki na stronie głównej serwisu.
      Login to adres e-mail podany przy rejestracji. Hasło to ciąg znaków podany również przy rejestracji. Po zalogowaniu się zyskujesz dostęp do umieszczania ogłoszeń w serwisie ich edycji oraz do działu „Mój profil”.

      Bez logowania możesz jedynie szukać i przeglądać oferty

  2. Dla szukających ogłoszenia
    1. Jak znaleźć ogłoszenie?

      Na stronie głównej znajduje się wyszukiwarka prosta.
      Jeżeli szukasz ogłoszeń sprzedaży kliknij w zakładkę „Oferty sprzedaży”.
      Jeżeli szukasz ogłoszeń wynajmu kliknij w zakładkę „Wynajem”.
      Znajdź ogłoszenie przez wybór rodzaju nieruchomości, lokalizacji, powierzchni i ceny. Potem kliknij przycisk „Szukaj” i przeglądaj wyniki wyszukiwania.

      Jeśli potrzebujesz więcej parametrów kliknij w link „Wyszukiwanie zaawansowane”. Znajdziesz go pod wyszukiwarką prostą.

    2. Jak się skontaktować z ogłoszeniodawcą?

      Każde ogłoszenie posiada dane kontaktowe sprzedawcy. Są one widoczne pod opisem nieruchomości. Możesz kontaktować się z nim przez formularz kontaktowy dostępny poniżej ogłoszenia. Formularz kontaktowy jest opisany tytułem „Wyślij wiadomość do sprzedającego”.

  3. Dla zamieszczających ogłoszenia
    1. Ile kosztuje ogłoszenie?

      Nic. W najDom.pl nie płacisz za ogłoszenie. To serwis darmowy.

    2. Ile mogę założyć ogłoszeń?

      U nas nie ma żadnych limitów. Możesz założyć tyle ogłoszeń, ile potrzebujesz.

    3. Po jakim czasie od dodania ogłoszenie będzie widoczne dla innych?

      Moderator ma obowiązek zaakceptować ogłoszenie w ciągu 24h. Po zaakceptowaniu otrzymasz wiadomość potwierdzającą. Jeśli do tej pory ogłoszenie nie jest widoczne w serwisie, może to oznaczać, że:

      1. Jest ono niezgodne z regulaminem i zostało usunięte.
      2. Moderator wysłał do Ciebie wiadomość z prośbą o poprawę ogłoszenia - w tym celu sprawdź pocztę.

      Jeżeli mimo upływu 24h od chwili dodania ogłoszenia nie otrzymałeś żadnej wiadomości, skontaktuj się z nami. Pisz na adres info@najdom.pl

    4. Czy można dokonać zmian w ogłoszeniu?

      Tak.
      Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu, a następnie klikniesz w link Moje ogłoszenia.
      Następnie możesz dokonać zmian klikając przycisk Edytuj po prawej stronie ogłoszenia.

    5. Jak długo ogłoszenie będzie widoczne?

      Czas emisji ogłoszenia wynosi 30 dni dla wszystkich ogłoszeń sprzedaży i wynajmu.

    6. Gdzie mogę znaleźć moje ogłoszenie?

      Dostęp do ogłoszeń aktywnych, oczekujących na akceptację i zablokowanych istnieje przez link Moje ogłoszenia. Możesz też odnaleźć swoje ogłoszenie przez wyszukiwarkę.

    7. Czy mogę zobaczyć ile osób odwiedziło moje ogłoszenie?

      Tak, na stronie danego ogłoszenia wyświetlamy taką informację.

  4. Dla agencji i deweloperów
    1. Jak się zarejestrować jak biuro/deweloper?

      To bardzo proste. W prawym górnym rogu na stronie www.najdom.pl jest widoczny odnośnik (link) „Utwórz konto”. Kliknij na niego. Otworzy się formularz rejestracyjny, który należy wypełnić.

      PAMIĘTAJ! Jeśli reprezentujesz biuro nieruchomości lub dewelopera, kliknij na zakładkę „Biuro nieruchomości/deweloper”.

      Zwróć uwagę na pola oznaczone czerwoną gwiazdką. Są to pola wymagane. Tylko ich wypełnienie pozwoli Ci się zarejestrować. Jeśli poprawnie wypełniłeś pola, kliknij klawisz „Utwórz konto”.

      W tym momencie jesteś już zarejestrowanym użytkownikiem. Na podany przez Ciebie adres mailowy przyjdzie potwierdzenie rejestracji z loginem i hasłem.

    2. Czy można do najDom.pl eksportować oferty?

      Tak, aktualna lista programów zintegrowanych z najDom.pl znajduje się poniżej:

      1. Agencja 2000,
      2. Agencja 3000,
      3. asari.PARTNER,
      4. asari.WEB,
      5. DEGA,
      6. e-Biuro,
      7. EBON 2000,
      8. eKomako Makler Nieruchomości,
      9. Galactica Virgo,
      10. iMES,
      11. IMO,
      12. InfoNET ON-LINE,
      13. LocumNet Desktop,
      14. Lokalserwis (KSI),
      15. Partner X,
      16. REN24,
      17. REPS Online,
      18. UniaNet,

      Więcej informacji o programach znajdziesz na stronie: http://www.najdom.pl/partnerzy

    3. Co zyskuję rejestrując się w najDom.pl?
      1. Udostępniasz ofertę za DARMO! Bez abonamentu, w nieograniczonej ilości,
      2. Pozyskujesz nowych Klientów (Twoje oferty będzie oglądać 6,5 mln Internautów),
      3. Promocja ofert na portalu www.o2.pl oraz w serwisach z nim związanych,
      4. Zwiększa się prestiż Twojej firmy.
    4. Jaki jest koszt ogłoszeń dla biura nieruchomości?

      Żaden. Jesteśmy serwisem darmowym. Nie pobieramy opłat.

    5. Jaki jest koszt ogłoszeń dla dewelopera?

      Żaden. Jesteśmy serwisem darmowym. Nie pobieramy opłat.

  5. Pozostałe pytania
    1. Mam pomysł na rozwój najDom.pl Gdzie go mogę przesłać?

      Napisz do nas na adres info@najdom.pl, lub zadzwoń pod numer (022) 398 12 65. Poświęcimy czas na analizę oraz ewentualne wdrożenie Twojego pomysłu.

    2. Ogłoszenie jest niezgodne z regulaminem. Co z tym zrobić?

      Proszę skorzystać z formularza zgłoszeniowego i określić rodzaj naruszenia. Formularz znajduje się pod każdym ogłoszeniem. Aby go otworzyć kliknij na komendę Poinformuj nas! Po otrzymaniu zgłoszenia dokonamy analizy.